SOFT1 CRM

Soft1 CRM este o soluție solidă de afaceri care vă oferă posibilitatea de a vă conecta cu clientii. Este o soluție de business all-in-one care automatizează toate procedurile de servicii pentru clienți, vânzări și marketing. Acesta reunește informațiile clienților dvs. într-un singur loc, permițându-vă să valorificati aceste date pentru rezolvarea problemelor de asistență și sa gestionați eficient comenzile, plățile, clienții potențiali și oportunitățile de vânzare.

Optimizat special pentru IMM-uri, Soft1 CRM este ușor de utilizat și rapid de implementat în cloud sau la fața locului. Acesta vă ajută afacerea prin valoarea fiecarei oportunitati de vânzare și oferă o experiență remarcabilă pentru clienți.

Soft1 CRM ofera utilizatorilor in orice moment si din orice loc informatiile de care au nevoie zilnic: contactele clientilor, facturi, comenzi, rapoarte. Centralizate intr-un singur loc, iti vor ajuta compania in a eficientiza vanzarile si suportul oferit clientilor.


ON PREMISE

Pe serverul clientului (on-premise): Soft1 poate fi folosit în modul tradițional, pe serverele private, în spatele firewall-ului companiei. Clienții cumpără licențe de utilizare sau un abonament și folosesc Soft1 ERP pe serverele lor (virtuale sau nu).

ON CLOUD

În Cloud: Funcționarea Soft1 ERP este externalizată către SoftOne, ca furnizor terț de servicii. Această opțiune este un serviciu gestionat complet, care funcționează cu resursele Microsoft Windows Azure, pe baza unui abonament.

  • SaaS (Software as a Service) – Aplicațiile Soft1 sunt livrate pe baza de abonament lunar. Exploatând locații multiple, utilizatorii operează pe serverul Windows Azure și pe platforme de baze de date și de stocare. SoftOne gestionează operarea aplicațiilor software, upgrade-urile și asigură datele în fața posibilelor dezastre.
  • ERP gazduit – Aplicațiile Soft1 se pot instala, de asemenea, în Cloud public. Totuși, companiilor li se oferă resurse proprii în Cloud, pe care nu trebuie sa le împartă cu alte organizații.
De ce Soft1CRM?

Soft1 CRM îți oferă toate instrumentele pentru a realiza o analiză completă a procesului de vânzare și negociere, cu determinarea potențialului de vânzare asociat fiecărei oportunități, probabilitatea de vânzare și veniturile estimate a fi generate.

Cu Soft1 CRM angajații pot comunica mai eficient și cu sigurantă pot rezolva cerințele clienților mai rapid ca oricând.

FUNCTIONALITATI
Marketing
Managementul campaniilor de marketing, SMS-uri, Managementul bazelor de clienti, Chestionare de marketing
Vanzari
Managementul agenților de vânzare, Colectori, Managementul clienților, Clienți prospecți, Managementul conturilor și a contactelor, Managementul și conversia lead-urilor, Comenzi de vânzare, Merchandising

Operatii
Proiecte, Servicii & Tehnicieni, Rute, Managementul Contactelor,Managementul aprobărilor, Integrare Gmail & Outlook
Instrumente de raportare
Proiecte, Servicii & Tehnicieni, Rute, Managementul Contactelor,Managementul aprobărilor, Integrare Gmail & Outlook

Customizare
Design machete, Script Builder, Workflow Scenarios, Runtime Rights, Sisteme Remote, Sistem de alerte, Customization Toolkit
Mobilitate
Interfață configurabilă 100%, adaptată dispozitivelor mobile, tablete sau smartphone-uri, utilizând aplicația mobilă Soft1 360

Module
  • Contacte/ Sarcini si activitati
  • Lead-uri si Oportunitati de vanzare
  • Oferte si Comenzi de vanzare
  • Monitorizarea angajatilor
  • Campanii de marketing
  • Customer service